ملارد| مراسم تقدیر از سالمندان تحت حمایت برگزار شد

همزمان با گرامیداشت روز نهم مهر روز جهانی سالمند مراسمی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره، نمایندگان فرمانداری، روسای کمیته امداد و شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان جهاندیدگان برگزار و در این مراسم از سالمندان با اهدا گل تقدیر شد و برخی از آنها بویژه افرادی که در جنگ تحمیلی حضور داشتند به بیان خاطرات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد ضمن تاکید بر لزوم تکریم سالمندان و بازنشستگان گفت: حضور سالمندان و نحوه فعالیتشان به مرور زمان و با کاهش توانایی جسمی آنها کمرنگتر شده ولی نباید اجازه بدهیم این مسئله موجب نادیده شدن این عزیزان شود.

وی افزود: خدمت به سالمندان مانند عبادت است و در همین راستا کارشناسان و کارکنان شاغل در مراکز نگهداری تمامی تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به این افراد انجام می دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تشریح اقدامات مراکز سالمندان فعال شهرستان گفت: در حال حاضر سه مرکز نگهداری از سالمندان بصورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده که حدود ۲۰۰ سالمند را نگهداری میکنند که بیش از نیمی از این تعداد بصورت یارانه ای پذیرش شده و هزینه نگهداری آنها در قالب یارانه بصورت ماهانه از سوی سازمان بهزیستی به مراکز پرداخت می شود.

کد خبر 90764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد