برگزاری آیین گرامیداشت روز سالمند

همزمان با ایام گرامیداشت هفته وحدت و روز جهانی سالمند آیین جشنی با حضور معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان در مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان مهرورزان مها شهرستان میناب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  آیین گرامیداشت روز سالمند و هفته وحدت با حضور معاون توانبخشی و کارشناسان بهزیستی استان ،رییس اداره بهزیستی شهرستان میناب ، بخشدار ، شهردار ، رئیس کمیته امداد ، هلال احمر ، شبکه بهداشت ، معتمدین محلی و جمعی از سالمندان در مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان مهرورزان مها شهرستان میناب برگزار شد.

مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان در این مراسم با اشاره به روند افزایش جمعیت سالمندی ، وظیفه حاکمیت و دستگاههای اجرایی مرتبط را در ایجاد خدمات مورد نیاز سالمندان ضروری دانست.

وی همچنین خواستار ایجاد وتشکیل بنیاد فرزانگان با حضور سالمندان وفرهیختگان در شهرستان میناب شد.

حجت الاسلام ترکمانی امام جماعت شهر بنذرک نیز ضمن بیان توضیحاتی پیرامون اهمیت تکریم و بزرگداشت منزلت سالمندان و لزوم ایجاد فضایی پرنشاط برای آنان بیان داشت : احترام به سالمندان موجب برکت در عمرو زندگی فرد می شود و در عین حال موجبات شادی و نشاط سالمند را نیز فراهم خواهد آورد .

گفتنی است این مراسم با اجرای دف نوازی در وصف پیامبر اکرم (ص) ، برش کیک و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سالمندان ادامه یافت و اهدای گل و تجلیل از سالمندان پایان بخش این مراسم بود.

کد خبر 90758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد