جاسک| جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک به ریاست معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور اعضاء در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک به ریاست معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری و با حضور رئیس و کارشناسان مناسب سازی بهزیستی شهرستان، شهرداری و روسای ادارات ذیربط در محل اداره بهزیستی برگزار شد. 
میر مرسل ایزدی پور معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری در جلسه مناسب سازی جاسک  گفت: رعایت حقوق شهروندان و دسترسی به اماکن  عمومی باید برای تمامی شهروندان از جمله افراد معلول، نابینا و سالمندان درنظر گرفته شود و ادارات دولتی برای نیل به این امر  اقدام کنند. 

وی با اشاره به اینکه اصلاح و مناسب سازی اماکن عمومی نیز به یک قانون تبدیل شده است، ادامه داد: اصلاح ورودی و راهروهای ادارات اگرچه به صورت یکجا در شرایط فعلی زمان بر و هزینه بردار است ولی انتظار می رود این مناسب سازی به صورت مرحله ای و طی چندین نوبت به اتمام برسد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری اظهار داشت: اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی توسط ادارات باید مستندسازی و به دبیرخانه  ارسال شود.

رییس اداره بهزیستی جاسک  هم در این جلسه گزارشی از وضعیت مناسب سازی ادارات شهرستان ومشکلات حوزه افراد دارای معلولیت ارائه نمود. 
 

کد خبر 90607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد