پیام تبریک مدیر کل بهزیستی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته تکریم منزلت سالمندان

مدیرکل بهزیستی استان فارس ضمن گرامیداشت هفته تکریم و منزلت سالمندان فرارسیدن روز جهانی سالمندان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی 
هدف از نامگذاری این روز به نام سالمندان، بالا بردن آگاهی عمومی جامعه از وضعیت افراد سالمند و حمایت از آنها در تمام مراحل سالمندی است.
سالمندی بلندای زندگی هر انسان است و سالمندان معلمان خانواده و الگوی هر جامعه هستند. تکریم سالمندان، توصیه اکید دین مبین اسلام، پیامبر اعظم (ع) و ائمه هدی علیهم السلام است لذا شایسته است این مهم مداوم و مستمر همواره مورد توجه خانواده‌های گرامی باشد زیرا علاوه بر ضرورت حفظ شان و جایگاه این اسطوره‌های ستودنی تجربه و زندگی، همگان باید در نظر داشته باشیم که تصویر فردای ما در امروز این عزیزان هویداست و هرگونه اقدام و عملی که در جهت احقاق حقوق و بزرگداشت سالمندان انجام می‌دهیم بدون شک مسیری را برای دوران سالمندی ما نیز ایجاد خواهد نمود.
اینجانب ضمن تشکر  و قدردانی از زحمات مراقبین,پرستاران,پزشکان,مدیران و همه ی افرادی که در مراکز روزانه و شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی فارس در راستای ارائه خدمات بهینه به سالمندان گرانقدر فعالیت می کنند, هفته ملی سالمند را که با شعار کرامت بخشی به سالمندان با حمایت های اجتماعی و اقتصادی نام گذاری شده و روز جهانی سالمندان را به همه جمعیت سالمند و پیشکسوت  جامعه ایران سرافراز تبریک عرض نموده ، سلامتی و زندگی هرچه بهتر آنان را آرزومندم .
محمدرضا هوشیار 
مدیر کل بهزیستی فارس

کد خبر 90554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد