بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی

به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با گرامیداشت هفته ناشنوایان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان از مرکز  توانبخشی روزانه و آموزشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی در بندرعباس بازدید به عمل آورد .
سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان حضور در مرکز آوای فرشتگان نحوه پذیرش و فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .
جهانشاهی ضمن استماع گزارشی از وضعیت و شرایط ارائه خدمات به کودکان دارای اختلالات شنوایی و چالشها و مشکلات خانواده های آنها از سوی زهره غلامزاده مدیرعامل این مرکز با جمعی از خانواده ها طی نشستی صمیمانه  دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم را به منظور رفع و پیگیری مشکلات آنان در خصوص فرزندانشان صادر شد. 

وی در حاشیه بازدید از مرکز  توانبخشی روزانه و آموزشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی گفت : در این مجموعه جامعه هدف سازمان با مراجعه به مرکز از بسته خدمات تخصصی برخوردار و خانواده وی نیز از آموزش های لازم بهره مند می گردند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید بستر و شرایطی را فراهم سازیم تا خانواده های دارای کودک کم شنوا و ناشنوا در سراسر استان بتوانند از خدمات تخصصی این مرکز به نحو احسن برخوردار شوند تا جهت دریافت خدمات به استانهای همجوار هزینه ای به خانواده ها تحمیل نشود.

گفتنی است: مرکز روزانه آموزشی توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی آوای فرشتگان تنها مرکز در زمینه ارائه خدمات گفتار درمانی و تربیت شنیداری برای کودکان دارای اختلالات شنوایی در مرکز استان می باشد که با مدیریت بخش غیر دولتی و با دریافت یارانه از سازمان بهزیستی به کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی واجد شرایط به صورت روزانه خدمات آموزشی، توانبخشی پزشکی، توانبخشی اجتماعی و توانبخشی حرفه ای ارائه می نماید.

 تیم تخصصی این مرکز شامل کارشناس شنوائی شناسی، کارشناس گفتار درمانی، مربی آموزشی، کارشناس روانشناسی یا مشاور، مربی امور هنری، ورزشی (یا بازی) می باشد.

کد خبر 90393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد