استاندار هرمزگان از مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم بازدید کرد

استاندار هرمزگان به مناسبت روز جهانی سالمندان از مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم تازیان بازدید و از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مهدی دوستی ظهر جمعه به مناسبت روز سالمند با حضور در مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم تازیان، با همراهی احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ، از نزدیک با سالمندان و مددکاران این مرکز دیدار و گفت‌وگو و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. 

استاندار هرمزگان در بازدید از این مرکز ضمن احصا مسائل و مشکلات و شنیدن دغدغه مسئولان و متولیان این مرکز، با حضور در جمع سالمندان پای صحبت این افراد نشست. 
نماینده عالی دولت در حاشیه این بازدید گفت: توفیقی بود امروز در جمع سالمندان عزیز که بنا به دلایل مختلف در این مرکز توانبخشی نگهداری می‌شوند حاضر و از نزدیک با این افراد و مددکاران مرکز گفت‌وگو کنیم. 

وی افزود: سالمندان نیازمند توجه و رسیدگی هستند و بر همین مبنا مسائل و مشکلات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بهزیستی لیست نیازهای این مرکز را ارائه دهد تا بتوانیم با همکاری بین دستگاهی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم. 

دوستی گفت: ظرفیت این مرکز محدود است و با توجه به تقاضاهای رسیده به بهزیستی برای پذیرش افراد جدید، تلاش خواهیم کرد نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز گام برداریم. 

گفتنی است مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان تازیان در سال ۱۳۷۹ با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ سالمند تاسیس شده و هم اکنون نیز از ۹۶ سالمند نگهداری می‌کند. 

کد خبر 90370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد