موسسه خیریه رهپویان سبز شهیدان فرجوانی در اهواز راه اندازی شد

ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس ،موسسه خیریه موسسه خیریه رهپویان سبز شهیدان فرجوانی با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان و جمعی از مسئولان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی در آئین افتتاح این موسسه  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد:  گرامی می داریم   یاد وخاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و همه شهدای  انقلاب اسلامی  بخصوص   سرداران شهید فرجوانی که این موسسه بنام این بزرگواران مزین شده است.

کریمیان گفت: هدف اصلی سازمان بهزیستی حرکت به سمت مردمی سازی خدمات  خود است که راه اندازی موسسات  خیریه  در راستای همین هدف است چرا که تجربه نشان داده است که با مشارکت مردم، دولتها در خدمات رسانی به جامعه موفق تر خواهند بود.

وی تصریح کرد:  بانو احمدیان مادر بزرگوار سرداران شهید فرجوانی  از خیرین و کار آفرینان برتر کشور هستند و بنا به درخواست ایشان  و به منظور خدمات  رسانی نظام مند به جامعه هدف بهزیستی ، این موسسه  خیریه را راه اندازی کردند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: با توجه به گستردگی جامعه هدف بهزیستی و آسیب های موجود در استان ،با راه اندازی هرچه بیشتر موسسات خیریه می توان در جهت کاهش فقر و محرومیت در سطح استان و توانمند سازی مددجویان بهزیستی گامهای موثر و بزرگی برداشت.

کریمیان  اظهار داشت:۱۵۲ موسسه غیر دولتی  با مجوز بهزیستی در استان فعالیت می کنند که این تعداد  در مقایسه با استانهای بزرگ دیگر  بسیار پایین  بوده و امیدواریم  و دعوت می کنیم از خیرین  و شرکتهای بزرگ که با مشارکت در این امر خیر و راه اندازی موسسات خیریه، به صورت نظام مند و تخصصی ،همیار و همراه با بهزیستی  به رفع فقر و محرومیت و کاهش آسیبهای اجتماعی در استان کمک کنند.

کد خبر 90329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد