رسانه|دشتستان|  افتتاح مرکز مشاوره و روانشناسی حس خوب بهزیستی شهرستان دشتستان و رونمایی از کتاب نمازی که ادا شد + تصاویر اختصاصی

سخن مردم: در ششمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس مرکز مشاوره و روانشناسی حس خوب تحت نظارت بهزیستی دشتستان افتتاح گردید.

به گزارش سخن مردم: مرکز مشاوره و روانشناسی حس خوب تحت نظارت بهزیستی دشتستان، با حضور حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان، دبیر هیئت رزمندگان، رئیس بهزیستی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجتماعی بسیج سپاه حوادالائمه(ع)، بخشدار مرکزی، مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان، و جمعی از مسئولین، هنرمندان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردید.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه آیات و روایاتی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان نمودند: در حوزه آسیب های اجتماعی پیشگیری مقدم بر درمان است و مراکز مشاوره و روانشناسی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بزرگی داشته باشند.

جعفر کمالی رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها ی شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس و خیر مقدم به حاضرین در این مراسم گفت: مرکز مشاوره حس خوب هفتمین مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در شهرستان دشتستان می باشد که در ارتقاء کیفیت زندگی گروه های هدف تٱثیر به سزایی دارند.

وی افزود: خرسندیم که این مرکز به دست جوانی با تفکر ایرانی، اسلامی مدیریت می شود.

سرهنگ خادم پور معاونت اجتماعی سپاه دشتستان گفت: سپاه در راستای کاهش آسیب‌ها و افزایش بهداشت سلامت روان اقدامات موثری و مفیدی در شهرستان انجام داده است که با اقدامات مشترک با اداره بهزیستی در مناطق کم برخوردار در حال خدمت رسانی می باشیم.

فاطمه کارگر مسئوول مرکز مشاوره و روانشناسی حس خوب و نویسنده کتاب (نمازی که اداشد) ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت : این مراسم در سالروز شکست حصر آبادان و در هفته گرامی دفاع مقدس با امید به اینکه بتوانیم گامی مفید برای سلامت روان مردم شهرستان انجام دهیم صورت گرفته است.
در پایان مراسم رونمایی از" کتاب نمازی که ادا شد" با موضوعیت و مناسبت هفته دفاع مقدس به قلم مسئوول مرکز مشاوره و روانشناسی حس خوب انجام گردید.

کد خبر 90291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد