برگزاری جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : یکی از اهداف کمیته های صیانت ، محترم شمردن حقوق شهروندی است تا بتوانیم با تکیه بر این اصل موانع را برطرف نموده و زمینه اعتماد دوجانبه را فراهم سازیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم به ریاست مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور جمعی از معاونین حوزه های تخصصی و روسای ستادی در محل سالن اجتماعات حوزه مدیریت برگزار گردید.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست  با بیان اهمیت تقویت توان اداری در شفاف سازی فرآیندها و عملکردها بر بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری ومقابله با تخلفات تاکید کرد.

سامیه جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به درخواست ها و پاسخگویی شفاف ، منطقی و به موقع به مددجویان و مراجعین تاکید کرده و افزود: ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم باید پاسخگوی مطالبات و درخواست های جامعه هدف سازمان باشیم و با رعایت موازین قانونی و دستورالعمل های موجود مطالبات مراجعین را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین بر رعایت اصل پذیرش و احترام کارکنان و مددجویان تاکید کرد و گفت : باید تکریم مددجویان را سرلوحه کار قرار دهیم و بستر و فضای امنی فراهم سازیم تا بدون چالش به رفع مشکلات و کاستی ها بپردازیم.

وی گفت : یکی از اهداف کمیته های صیانت محترم شمردن حقوق شهروندی است تا بتوانیم با تکیه بر این اصل موانع را برطرف نموده و زمینه اعتماد دوجانبه را فراهم سازیم.

در ادامه هریک از اعضا به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند .

کد خبر 90142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد