دیّر| دیدار سرپرست اداره بهزیستی شهرستان  با فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیرانوش دارایی رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر با سید علی حسنیی فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در این دیدار  سیرانوش دارایی  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از همکاری و تعاملی که سپاه پاسداران و بسیج سازندگی با بهزیستی در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر مجموعه سپاه و بسیج در ارائه کمک به پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مشارکت در امر مسکن معلولین با اداره بهزیستی شهرستان دیّر شد.

سید علی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر نیز در این دیدار ضمن تشکر از سرپرست بهزیستی این شهرستان و پرسنل خدوم این مجموعه بیان داشت:  نهاد خدمت رسان بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر می توانند به صورت جهادی خدمت رسان اقشار آسیب دیده جامعه باشند و به شهروندان خدمات ارزنده ارائه نمایند و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار بهزیستی به ارائه خدمت بپردازیم.

کد خبر 90046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد