در رسانه | آغاز پویش "همە حاضر" در استان کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز پویش "همه حاضر" در استان کردستان خبر داد.

isna.ir/xdPCwL

حسین رسولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این پویش با شعار( همگی برپا) با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان  با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با اتخاذ رویکرد تعاملی با نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی و آحاد مردم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از جملە اهداف این طرح تامین لوازم التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت و ... با اولویت‌های خانوارهای است که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان‌اند.

رسولی ادامە داد: ترویج فرهنگ احسان و نیکو کاری، به منظور جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در جهت تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان تحت پوشش در مهر ماه سال جاری و ارائه هر چه بهتر خدمات و ایجاد نشاط و امید در بین جامعه هدف بهزیستی از دیگر اهداف برگزاری این پویش است.

مدیرکل بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از دیگر اهداف این طرح است.

رسولی در ادامه بە شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان پرداخت و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره‌گیری کد دستوری #22288* 6655* کمک‌های خود را واریز کنند.

وی در پایان بە روش‌های دیگر جذب مشارکت‌های مردمی اشارە کرد و افزود  همچنین میتوان از طریق شماره حساب سازمان بهزیستی 4164034541706100 و شماره کارت مجازی این سازمان 6784-7181-9570-6367 کمک‌های خود را واریز کنند.

گفتنی است؛ این پویش از ۲۶ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماە ادامه دارد.

کد خبر 90012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد