پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع) و هشتم ربیع الاول

مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان،پیامی به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) ، پس از تحمل سال ها حبس و زندان، غمی بزرگ بر دل مسلمین جهان نهاده که انتظار ظهور امام زمان(عج)، التیام بخش آن شده است.

امام همامی که با تحمل سخت‌ترین شرایط و محدودیت‌های اعمال شده از سوی حکومت جور، همواره چراغ هدایت مسلمانان را پرفروغ نگاه داشته و زمینه را برای امامت منجی عالم بشریت فراهم نمودند.

با شهادت این امام بزرگوار، پرچم ولایت و امامت امت اسلام در دست فرزند بزرگوار ایشان حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) قرار گرفت تا در روز موعود با ظهور خود، عدالت و آزادی را در عالم بگستراند.

هشتم ربیع الاول، مصادف با آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، احیاگر علوم دین، نابود کننده ظلم، برقرار کننده حکومت عدل در سرتاسر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیـامبر اعـظم (ص) و ائمـه معصـومین (ع) است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری  علیه السلام ، آغاز امامت آخرین منجی عالم بشریت، تضمین کننده عدالت، صلح، آزادی و مساوات بر روی کره خاکی را، به همه مسلمانان جهان به ویژه محبان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همکاران محترم و جامعه هدف بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده  و ان شاء الله که همه با استعانت از ذات قدسی  اهل بیت و ائمه اطهار (علیهم السلام) ، در درک فیوضات الهی آن بزرگواران کوشا و به زودی جهان به نور ظهور آخرین منجی و عدالت گستر هستی منور گردد .

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 89983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد