نیازهای بهزیستی، دغدغه‌های اجتماعی جدی هستند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گفت: نیازهای بهزیستی، دغدغه‌های اجتماعی جدی هستند و می‌طلبد در راستای رفع این نیازها؛ همه دست‌اندرکاران از خیرین تا نهادها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از محل مسئولیت‌های اجتماعی یاری رسان این نهاد حمایتی باشند.

       به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های بهزیستی، گفت: سازمان بهزیستی، خدمات زیادی در چهار حوزه؛ توانبحشی، اجتماعی، مشارکت‌های مردمی به جامعه هدف و در حوزه پیشگیری به عموم مردم ارائه می‌دهد.

وی اقدامات موثر در حوزه پیشگیری را مهم برشمرد و افزود: پیشگیری، سرمایه بلند مدت است. لذا  اقدامات پیشگیرانه در این معاونت سبب کاهش بار مددحویی در دیگر حوزه‌ها می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، هدف از این دیدار را، توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌های شرکت فولاد مبارکه در جهت حمایت از جامعه هدف سازمان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  اقدامات شرکت فولاد مبارکه به عنوان قطب صنعتی در ایران در عمل به مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛ یاری رسان نهادهای حمایتی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گفت: نیازهای بهزیستی، دغدغه‌های اجتماعی جدی هستند و می‌طلبد در راستای رفع این نیازها؛ همه دست‌اندرکاران از خیرین تا نهادها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی  از محل مسئولیت‌های اجتماعی یاری رسان این نهاد حمایتی باشند.

محمدیاسر طیب‌نیا با اشاره به بازدید از مراکز بهزیستی افزود: مجموعه فولاد مبارکه بواسطه احساس مسئولیتی که نسبت به جامعه پیرامون خود دارد، از تعدادی مراکز تحت نظارت بهزیستی بازدید کرد اما؛ فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده‌تر از آن است که در یک بازدید چند ساعته مشخص شود.

وی اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی و مجموعه‌هایی مثل فولاد با شناخت از خدمات بهزیستی، می‌توانند این سازمان را در  پوشش و ارائه خدمات بهتر یاری دهند چرا که بواسطه کمی اعتبارات؛ برخی از این فعالیت‌ها بر زمین مانده است و در برخی ظرفیت بهزیستی، کفاف پوشش نیاز جامعه را نمی‌دهد.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به تعامل قبلی فولاد مبارکه و بهزیستی ادامه داد: با توجه به تعامل و شناخت قبل این بازدید راهی برای شناخت بهتر گستره فعالیت‌های بهزیستی فراهم کرد.

طیب‌نیا گفت: علی‌رغم تلاش‌های مجموعه بهزیستی، این نهاد، آنگونه که باید در اذهان مردم شناخته شده نیست لذا باید با استفاده از هنر تبلیغات، ظرفیت خیرین و دیگر نهادها در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم نسبت به خدمات آن، گام برداشت.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، جضور و شناخت بهتر از فعالیت‌ها را راهی موثر در راستای تقویت ارتباط این دو نهاد اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد.

وی  ابراز امیدواری کرد: شرکت فولاد مبارکه آماده است با استفاده از امکانات در حد بضاعت در راستای تحقق رسالت اجتماعی با تخصص و تعهد، به انجام وظایف بپردازد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هیئت همراه با بازدید از تعدادی از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اصفهان از نزدیک با فعالیت‌های این سازمان آشنا شدند. این دیدار با هدف توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های شرکت فولاد مبارکه در جهت حمایت از جامعه هدف سازمان انجام شد.

نیازهای بهزیستی، دغدغه‌های اجتماعی جدی هستند

نیازهای بهزیستی، دغدغه‌های اجتماعی جدی هستند

کد خبر 89872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد