نشست معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

در راستای ارتباط و خدمات موثر سپاه و بسیج با مجموعه بهزیستی استان سرهنگ پاسدار عبدالکریم دانش آموز معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر، سرهنگ پاسدار عبدالله اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان ، سرهنگ نگهبان فرمانده حوزه و نثاری مسئول فرهنگی بسیج ادارات کل سپاه امام صادق (ع) با رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : نقش جایگاه سپاه و بسیج در راستای خدمت به مردم مقدس است زیرا همواره بسیج در تمامی بلایا و حوادث اولین نیرویی است که وارد میدان شده و کمک رسانی به مردم را در دستور کار خود می دهد.

نشست معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

محمودی ادامه داد: نقش سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم، همیار و در راس آن به مردم و جامعه ستودنی است زیرا به صورت همزمان بر حفظ ارزشها و پاسداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارد و در این میان کارنامه درخشانی چه در جنگ هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از جنگ بر جای گذاشته است که امروزه ما شاهد هستیم و بر این باوریم که هرجا این نهاد مقدس کاری را آغاز کرد یا به تعبیری کاری نیمه تمام مانده بود آن را به نحو احسن پایان می رساند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر از همکاری های چشمگیر مجموعه سپاه و بسیج استان در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی که همواره با مجموعه بهزیستی استان ارتباط تنگاتنگ داشته اند از مجموعه این نهاد خواست تا همچون سنوات قبل اداره کل بهزیستی استان را در جهت ارائه خدمات بهینه در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، مشارکت و هم افزایی در همه زمینه ها کماکان داشته باشند.

سرهنگ پاسدار عبدالکریم دانش آموز معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع)، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی افزود: تشکیل بسیج مختص به دوران دفاع مقدس نبود بلکه همان صدور انقلاب بود که امروز مقام معظم رهبری در اکثر صحبتهایشان که صحبت می کنند هدفشان بسیج در همه کشور اسلامی است.

نشست معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

وی در ادامه به نقش جایگاه سپاه و بسیج در ارائه خدمت به مردم از زبان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره و تاکید کرد: مرگ بر آمریکا موقعی تحقق پیدا خواهد کرد که خدمت به مردم بیشتر دیده شود و مردم راضی تر باشند.

سرهنگ دانش آموز در پایان ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان خدوم بهزیستی استان در ارائه خدمت به جامعه هدف خود از آمادگی سپاه و بسیج جهت همه نوع همکاری در زمینه های تهیه جهیزیه، مسکن ابراز داشت.

در پایان این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج قائم آل محمد (عج) معرفی گردید.

کد خبر 89818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد