نشست مدیر کل و معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس با فرزندان در شرف هدایت به زندگی مستقل

نشست مدیر کل و معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس با فرزندان در شرف هدایت به زندگی مستقل در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این نشست با حضور فرزندان و مربیان از خانه های کودک و نوجوان شهرستان های فیروزآباد ,داراب و شیراز ,مدیر کل و معاون امور اجتماعی ,مدیر روابط عمومی و کارشناسان ستادی برگزار گردید ,هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس, تقدیر از همکاران و مربیان این فرزندان گفت:بودن در کنار شما برای زندگی و کار ما سراسر برکت است , علاوه بر آرزوی موفقیت و دست یابی شما به جایگاه های ارزشمند اجتماعی به شما فرزندان ارزشمندم اخلاق خوب,صبر و تحمل و تاب آوری در برابر چالش ها و تقویت ارتباط بین خودتان,خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام را توصیه می نمایم.

مدیر کل بهزیستی فارس افزود فرزندان برای رفع خلا ارتباطی پس از ترخیص با موسسه ی فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل در ارتباط باشند و حتما فاکتورهای پیش زمینه و لازم برای زندگی مستقل را با همراهی و هم فکری مربیان خود بررسی نمایند.

در ادامه معاون و کارشناسان امور اجتماعی و فرزندان و مربیان به بیان نقطه نظرات و چالش های موجود پرداختند و توضیحات لازم در خصوص پروسه و شرایط پرداخت کمک هزینه ترخیص به فرزندان ارائه گردید.

در پایان نیز فرزندان  کتابچه خاطرات سفر به مشهد مقدس و تولیدات صنایع دستی خود را به مدیر کل اهدا نمودند و همچنین تولیدات خیاطی فرزندان به عنوان توانمندی ایشان برای اشتغال پس از ترخیص مورد بازدید مدیر کل قرار گرفت.

کد خبر 89810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد