پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با انتشار پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار استان هرمزگان تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

بسمه تعالی 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم ‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری) 

دفاع مقدس، نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.روایت دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت. زیباترین فصل این فرهنگ، شهدا ، جانبازان و رزمندگانی هستند که خالقان این حماسه عظیم‌اند و باصلابت، اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران و پاسداشت رشادت ها و دلاورمردی های آنان ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی استان ، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده ، سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 89780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد