رسانه| پویش «همه حاضر» برای کمک به دانش‌آموزن نیازمند

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر گفت: سازمان بهزیستی پویشی با نام «همه حاضر» راه انداخته تا با دریافت کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان زیر پوشش خود نوشت‌افزار خریدار کند.

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ علیرضا هوشیار در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: سازمان بهزستی در آستانه بازگشایی مدارس پویشی به‌نام «همه حاضر» با شعار «همه برپا» به‌راه انداخته است که از ۲۶ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری این پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان زیر پوشش خود است.

او ادامه داد: امیدواریم مانند همیشه با کمک مردم و هم‌افزایی مؤسسات خیریه و نیکوکاری و همچنین دستگاه‌های دولتی و خصوصی در استان بتوانیم به دانش‌آموزان کمتربرخوردار کمک کنیم.

هوشیار بیان کرد: البته ما زودتر کار را آغاز کردیم و با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی، کمک‌هایی جمع‌آوری شده که با آن برای دانش‌آموزان کمتربرخوردار چهار شهرستان جنوب استان بوشهر نوشت‌افزار خریداری خواهد شد.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر گفت: نیکوکاران می‌توانند با کد دستوری ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۷۷۳۰۰ مربع و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱ کمک‌های خود را واریز کنند.

کد خبر 89739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد