نشست هم افزایی مدیر شعب بانک سپه و مدیر کل بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز نشستی با حضور مدیر کل،معاونین پشتیبانی و توانبخشی و مسئول روابط عمومی بهزیستی خوزستان با مدیر شعب و معاون توسعه مشتریان بانک سپه در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،این نشست با هدف هم افزایی و گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت های  بانک سپه به منظور خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف سازمان و نیز ارتقاء سطح رفاه  کارکنان بهزیستی برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان در این نشست با اشاره  به خدمات بهزیستی در حوزه های مختلف  علی الخصوص تسهیلات حوزه مسکن و اشتغال مددجویان، بیان کرد:۳۶ میلیارد ریال تسهیلات  ودیعه مسکن از محل  بند "و" تبصره ۱۶ بانک سپه  به مددجویان  بهزیستی استان خوزستان  اختصاص داده شده است.

مهران کریمیان  تصریح کرد:  ۷۲ نفر از مددجویان  تحت پوشش جهت دریافت ودیعه مسکن به بانک سپه معرفی که تاکنون  ۲۹ نفر محقق و مابقی در حال انتظار هستند.

وی افزود : با توجه به مهلت جذب این اعتبارات تا پایان شهریورماه  ،انتظار می رود با مشارکت  بانک سپه طی زمان باقیمانده این اعتبارات  جذب شوند.

مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه در استان خوزستان نیز بیان کرد: در خصوص اعتبارات و تسهیلات  تکلیفی هیچ مشکلی نداریم  و در سایر  زمینه ها اعم از تسهیلات  ویژه کارکنان و مددجویان  نیز آماده همکاری هستیم.

شجاعی  با اشاره به ظرفیت های بانک سپه ، در خصوص  پیگیری جذب اعتبارات ودیعه مسکن مددجویان به صورت ویژه  و  همکاری دو جانبه در سایر بخشها  قول همکاری داد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان در پایان ضمن تشکر از حضور مدیر شعب بانک سپه و  استقبال از طرحهای این بانک ، بر تعامل و همراهی موثر و مستمر این بانک با بهزیستی تاکید کرد.

کد خبر 89628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد