جذب و تخصیص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اعلام خبر جذب ۱۲۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال در سفر فتاح به استان سمنان گزارشی از مصوبات مربوط به بهزیستی استان در این سفر ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل در این خصوص گفت: طی سفر جناب آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در اردیبهشت ماه سال جاری مصوباتی در قالب مساعدت در بخش مسکن خانواده های دو معلولیتی، درمان در حوزه توانبخشی و اجتماعی، کمک هزینه معیشت و لوازم خانگی به تصویب رسید که با پیگیری بهزیستی استان این مصوبات اجرایی شدند.

وی افزودن در بخش مسکن خانواده های دارای دو فرزند معلول و بیشتر اعتبار به مجموع چهل و یک هزار و ۶۰ میلیون ریال، مصوب که در قالب تعمیرات مسکن برای ۵۳ خانوار، ودیعه مسکن برای ۵۱ خانوار و تکمیل مسکن نیمه کاره به ۲۴ خانوار تخصیص داده شد.

منطقی این مصوبات را در حوزه توانبخشی به مجموع سی و شش میلیون و ۸۳۹ هزار ریال در قالب ارتز، پروتز، و دندانپزشکی، خرید تخت و ویلچر برقی، تامین وسایل کمک توانبخشی عنوان و این اعتبارات را در حوزه اجتماعی به مجموع ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار ریال در قالب پرداخت فاکتورهای درمانی و کمک هزینه به گروه های همیار بیان داشت.

مدیرکل بهزیستی استان هزینه کرد اعتبارات در بخش مساعدت های مالی در قالب کمک هزینه معیشت و درمان در حوزه های دیگر را به مجموع سیزده میلیون و ۷۷۲ هزار ریال در قالب کمک هزینه درمان، تعمیرات لوازم خانگی، مناسب سازی، موردی، لوازم التحریر، تهیه یک هزار سبد کالا و  توزیع استانی بیان داشتند.

وی در ادامه از هزینه کرد اعتبارات در بخش لوازم خانگی سخن و از خرید ۸۰ عدد یخچال، ۶۰ عدد اجاق گاز، ۱۸ عدد لباسشویی، ۱۱عدد بخاری و ۱۵۰ عدد کولر به مجموع کل بیست و چهار میلیون و ۶۱۷ هزار ریال گزارشی ارائه کردند.

منطقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مستضعفان کشور و کلیه مسئولین استانی بمنظور جلب و جذب این اعتبارات تصریح کردند: لازم است بمنظور ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف از کلیه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نداشت.

کد خبر 89558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد