پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) ،شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ، با صدور پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) ، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ متن پیام سامیه جهانشاهی بدین شرح است : 

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وجودگرانبهای اهل بیت علیهم السلام در زندگانی ما مسلمانان موجبات برکات و نعمت های فراوانی هستند و فیض وجود بابرکتشان است که همه انسان ها می توانند به سبب اعمال و رفتار خود دنیا و آخرت خویش را بسازند. بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت(ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می ‌تواند انسان ‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

اینجانب فرارسیدن ایام رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف و فهیم استان هرمزگان تسلیت عرض نموده، امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)  و عنایت خداوند متعال و با تاسی از مشی و سیره این رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران گام برداریم.

سامیه جهانشاهی 

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 89502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد