🔸خبرگزاری ایسنا [] آغـــــاز پویش مهرانه شوق در استان لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از اجرای پویش مهرانه شوق بمنظور تههیه اوازم التحریر برای جامعه هدف بهزیستی در لرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، همایون عمودی زاده در جمع خبرنگاران از آغاز پویش مهرانه شوق به‌منظور تهیه لوازم‌التحریر و لباس فرم برای دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: آمار دانش‌آموزانی که به دلیل نداشتن بضاعت مالی از تحصیل بازمانده‌اند بسیار رنج‌آور است و روح هر انسان آزاده‌ای را می‌خراشد.

وی تصریح کرد: کمک کردن به نیازمندان یک کار پسندیده در میان مردم ایران است و در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف ایران مشغول تحصیل هستند و برای تأمین هزینه‌های اولیه خود مشکلات جدی دارند.

مدیرکل بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: این پویش از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و مردم نیکوکار و عزیز لرستانی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق ادارات بهزیستی و مراکز مثبت زندگی به دست نیازمندان برسانند.

وی بیان کرد: راه‌های دیگر مشارکت کد دستوری USSD ستاره ۱۲۳ مربع و شماره کارت مشارکت‌های مردمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۸۰۸۶۷ است.

مدیرکل بهزیستی لرستان یادآور شد: امید می‌رود بتوانیم با کمک خیرین و نیکوکاران با روش‌های داوطلبانه و همکاری با معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زمینه تحصیل این دانش‌آموزان را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

خبرگزاری صدا و سیمـــــــــا
لینک خبر در تارنمای خبرگزاری ایســــــــنا

خبرگزاری ایـــــــرنا

اخبار مرتبط [] عبور از مددجویی رویکرد دولت در بهزیستی

اخبار مرتبط [] دو هزار معلول در روستاها

اخبار مرتبط [] تلاشی سازمان یافته برای بهتر زیستن

کد خبر 89447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد