برگزاری همایش تخصصی روز جهانی پیشگیری از خودکشی در کهگیلویه

همایش روز جهانی پیشگیری از خودکشی روز دوشنبه 1402/6/19 ساعت 9 صبح باحضور اساتید مجرب ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی و کارشناسان پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت روان بهزیستی کهگیلویه در سالن همایش ارشاد این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : این همایش در راستای پیشگیری وحمایت از محلات آسیب پذیر شهر دهدشت در رابطه با پدیده خودکشی با مشارکت شرکت کنندگانی از جامعه روانشناسان، مشاوران، مددکاران اجتماعی به منظور بهره مندی مسئولین، مدیران عامل موسسات مجری پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد. 

در ابتدا حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت و فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیر از برگزاری این همایش علمی نکاتی را در رابطه با موضوع بیان نمودند. 

در ادامه دکتر خرامین سخنران اصلی این همایش علمی روش های نوین پیشگیری و مداخلات در خودکشی و شرایط بروز خودکشی را مطرح و به محورهای مطروحه پرداختند.

سپس با تاکید بر نقش خانواده وآگاهی رسانی به این نهاد مهم در شناسایی زمینه‌های بروز خودکشی و چگونگی تاب اوری اجتماعی در برخورد با مشکلات فراروی دنیای امروز تاکید کردند.

کد خبر 89271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد