ناشنوای کاشانی، طلای مسابقات قهرمانی جهان کشتی را به گردن آویخت

حسین رمضانی، آزادکار ناشنوای کاشانی، مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان در کشور قرقیزستان را به گردن آویخت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از ایسنا، تیم جوانان ایران در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان در بیشکک قرقیزستان با حضور هفت آزادکار به مسابقه با حریفان خود پرداخت و با دریافت شش مدال، پس از قزاقستان، به‌عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات رسید و کشتی‌گیران ترکیه نیز سوم شدند.

در این دوره از مسابقات، علیرضا رمضانی، کشتی‌گیر کاشانی در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور اول ۱۰ بر صفر کشتی‌گیر اوکراین را شکست داد، در دور دوم ۱۲ بر ۲ حریف قزاقستان را مغلوب کرد و در نیمه‌نهایی ۱۰ بر صفر کشتی‌گیر آمریکایی را شکست داد.

علیرضا رمضانی در مسابقه فینال با شایستگی توانست با نتیجه ۱۳ بر صفر  کشتی‌گیر جوان کشور ترکیه را شکست داده و مدال قهرمانی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد جوانان ناشنوایان را به ایران بیاورد.

تیم ایران در این دوره از مسابقات، با طلای علیرضا رمضانی و بهنیا امامی، مدال نقره شاهرخ شکوهی و ابوالفضل محمدی و مدال برنز یاشار حسینی و محمدحسن رحیمی به نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.

کمیته فنی فدراسیون کشتی ناشنوایان ایران در رده جوانان، علیرضا رمضانی، سید امیرعباس رزاقی، حسین کاظمی، ابوالفضل محمدحسنی، ابوالفضل محمدی، شاهرخ شکوهی، بهنیا امامی، محمدحسن رحیمی و سید یاشار حسینی را به مسابقات اعزام کرد که محمد طلایی سرمربی، علیرضا شیخ ریحانی، ساسان روزبهانی و سید مصطفی معینی مربیان این تیم بودند.

حسین کاظمی، دیگر کشتی کاشانی که در سال ۱۴۰۰ نشان برنز مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم کشور ترکیه را به دست آورده بود، در این دوره از مسابقات به مدال نرسید.

کد خبر 89268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد