شاهرود | بازدید از طرح های اشتغال زایی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود: در سال جاری به ۳۵ مددجو تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ به مناسبت هفته دولت، رئیس و کارشناس اشتغال بهزیستی شهرستان شاهرود از طرح های اشتغال زایی موفق بازدید کردند.

حسن غربا رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به ۳۵ نفر از مددجویان در سال جاری خبر داده و افزود: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای توانخواهان از اهداف اصلی سازمان بهزیستی است که در همین راستا مددجویان می توانند در قالب طرح های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی از تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کار گیرند علاوه بر بهره مندی از تسهیلات فوق می توانند از مشوق های بیمه ای برخوردار گردند.

ایشان از پرداخت حق بیمه سهم خویش فرمایی مددجویان خبر داده و اظهار داشت: تمامی توانخواهانی که به صورت انفرادی اقدام به ایجاد اشتغال و پرداخت بیمه نموده اند، می توانند از مشوق های بیمه سهم خویش فرمایی که توسط بهزیستی پرداخت می شود، استفاده نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از راه اندازی سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار سازمان بهزیستی از سال گذشته خبر داده و گفت:متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه Jobwo.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

کد خبر 88563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد