شاهرود | دیدار رئیس اداره بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب

کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تعاملات بیشتر فی مابین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس و تعدادی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حسن غربا ضمن تبریک انتصاب سید حسن میرکمالی، گزارشی از فعالیت‌ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی ارائه و بر ضرورت ارتقا سطح کمی و کیفی تعاملات تاکید کرد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ دو دستگاه در مسائلی چون طلاق، اعتیاد، فرزندخواندگی و... اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تعاملات بیشتر فی مابین است که مجموعه قضایی شهرستان همواره نقش مثبت و ارزنده خود را ایفا نموده است.

حسن غربا ادامه داد: در موضوعاتی چون تعریف معتادین متجاهر، درمان اعتیاد، کودکان کار، مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست و مراکز توانبخشی نیازمند حمایت ها و رهنمون های دادستانی هستیم.

میرکمالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از خدمات بهزیستی بر همکاری های نزدیک تر تاکید کرده و گفت:با توجه به گستردگی وظایف سازمان بهزیستی و ارتباط بسیاری از فعالیت‌های آن با دادستانی، امیدوارم با همفکری و همکاری بتوانیم در جهت مرتفع نمودن مشکلات اقدام و گام های بزرگی در این مسیر برداریم.

کد خبر 88250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد