پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با انتشار پیامی، هفته دولت را به مسئولان و کارمندان دولت تبریک گفت.

ناصر چاووشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هشتم  شهریور هر سال یاد و خاطره رئیس جمهور و نخست وزیر دولت جمهوری اسلامی شهیدان محمد علی رجایی و محمدجواد باهنر که در انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند در دل و جان ملت گرامی داشته می شود و سال هاست که به همین مناسبت از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

این هفته فرصت مغتنمی برای دولت و دولتمردان است تا خدمات و تلاش های سالیانه خود را در زمینه‌های مختلف و تخصصی به مردم معرفی نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در تحقق آرمان های بلند بنیانگزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. امید است با عنایت پروردگار منان، توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و در سایه هدایت‌های داهیانه رهبری، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اهتمام جدی در سال "رشد تولید و مهار تورم" توفیق داشته باشیم در تحقق اهداف متعالی دولت مردمی و در راستای خدمت به افراد تحت حمایت،  فصلی ماندگار از جلوه‌های خدمت را به ثبت برسانیم.

 ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 87989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد