پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن انتشار پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی، متن پیام به شرح زیر می باشد:

دوم شهریورماه، آغاز هفته دولت، فرصت مغتنمی برای یادآوری از خودگذشتگی های دولت مردان مجاهد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. آنان که در عین سادگی و بی تکلفی، خود را خدمتگزار مردم نامیدند و الگویی شدند برای تمام کسانی که می خواهند در مسیر ولایی و مردمی بودن گام بردارند.

برای گرامیداشت خاطره این عزیزان هفته اول شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اما هفته دولت، فرصتی است تا اندکی تامل کنیم و به آنچه درگذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم. باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت های نادیدنی دولتمردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم.

به همین مناسبت، اینجانب، هفته دولت و در پیش بودن چهارم شهریورماه روز کارمند را به همه خدمتگزاران ملت شریف ایران اسلامی که با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز، در راستای تحقق اهداف دولت و خدمت رسانی خالصانه گام برداشته اند، تبریک و تهنیت گفته و سلامتی این بزرگواران و سربلندی میهن عزیزمان ایران را از خداوند متعال خواستارم.

حامد رضایی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 87968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد