در رسانه | پویش مردمی «زیارت اولی‌ها» در کردستان اجرا می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کردستان از راه‌اندازی پویش مردمی «زیارت اولی‌ها» همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اعزام مددجویان راه‌اندازی شده است.

https://iqna.ir/00HTKh

به گزارش ایکنا از کردستان، پرویز ساعدی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان امروز، ۳۱ مرداد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت(ع) با عنایت به سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته توسط ستاد سازمان بهزیستی کشور پویشی با عنوان «زائر اولی‌ها» و با شعار «به شوق حرم رهسپاریم» آغاز شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این پویش حمایت مالی از زوار کم برخوردار و زائر اولی‌ها عتبات عالیات و اعزام مددجویان تحت پوشش زائر اولی به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس بوده است که از ۲۵ مرداد لغایت ۱۵ شهریورماه سال جاری اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین استان در مساعدت و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی بیان کرد: از خیرین و فعالان اجتماعی فعال در عرصه جمع‌آوری کمک‌های مردمی درخواست داریم تا در اجرای این پویش نیز اداره کل بهزیستی کردستان را یاری دهند.

وی در ادامه به کمک‌های مردمی در سطح استان اشاره و اظهار کرد: خیرین کردستانی در سه ماه اول امسال ۳۰ میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

ساعدی افزود: ۸۵ درصد از این میزان مبلغ به کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه  و ۱۵ درصد مربوط به کمک‌های دستگاه‌های دولتی استان کردستان اختصاص دارد.

وی در پایان یادآور شد: هم استانی عزیز می‌توانند به منظور شرکت در این پویش مساعدت‌های مالی خود را به حساب مشارکت‌ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی ارسال کنند و یا به ادارات بهزیستی در استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

کد خبر 87940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد