اصفهان|  برپایی میز خدمت بهزیستی در قهجاورستان و روستای قهاب شمالی

مدیر و معاون پشتیبانی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان با مردم قهجاورستان و روستای قهاب شمالی در دیدار چهره به چهره از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات شدند.

      به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اصفهان در ادامه سلسه ملاقات‌های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، جواد سلمانی مدیر و دهقانی معاون پشتیبانی بهزیستی اصفهان با حضور در دبیرستان پسرانه امیر کبیر واقع در شهر قهجاورستان با اهالی روستای قهاب شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شدند.

سپس در جلسه شورای اداری شهرستان که در قهجاورستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات روستای قهاب شمالی و شهر قهجاورستان توسط فرمانداری برگزار شد، شرکت کردند.

فرماندار اصفهان گفت: لذت خدمت به مردم، افزایش آگاهی و شناخت نسبت به مشکلات مردم و امیدوار شدن آنها، از جمله اثرات حضور مدیران و مسئولان شهرستان در شهرها و روستاهای شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم است.

محمدعلی احمدی با اشاره به اهمیت اقتصاد و مسکن روستایی، اظهار کرد: طرحی مربوط به مسکن روستایی قهاب جنوبی تهیه و ارائه گردد تا به مدد الهی بتوانیم با همکاری بین بخشی گام مؤثری در جهت حل مسئله مسکن روستایی در این منطقه برداریم.

وی افزود: مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان نیز در اولویت قرار می‌گیرند.

کد خبر 87821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد