جذب کمک های مردمی برای احداث ساختمان جدید موسسه خیریه امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی، همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس مؤسسه خیریه امام رضا (ع) (مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست)، مراسمی جهت تجلیل از خیرین مؤسسه و جلب مساعدتهای مردمی برای احداث ساختمان جدید موسسه با حضور نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مدیرکل و معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی، جمعی از مسئولین و خیرین استانی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه، سید حسن عاملی ضمن تشکر از فعالیت های خداپسندانه انجام یافته در بهزیستی از جمله نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گفت: خدمت به خلق خدا بالاترین عبادت در پیشگاه پروردگار عالم بشمار می رود. مخصوصا خدمت و مراقبت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست که همگی در قبال آنان مسئولیم تا در زندگی خود احساس کمبود ننمایند.

آیت الله عاملی با استناد به آیات قرآن در مصادیق عمل صالح و کار خیر، خواستار مشارکت خیرین در احداث ساختمان جدید موسسه شده و اظهار داشت: مشارکت در کار خیر از جمله توفیقات الهی است که شامل حال شما عزیزان گشته است.

در پایان از نمایشگاه آثار هنری جمعی از هنرمندان خیر بازدید شد که عواید فروش این آثارصرف کمک به احداث ساختمان جدید مرکز نگهداری خواهد گردید.

کد خبر 87769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد