پیام تسلیت سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر در پی حادثه تروریستی در شیراز

رضا محمودی سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر حادثه تروریستی در کنار مرقد و بارگاه شریف احمد بن موسی (شاه چراغ) در شیراز را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده شهید این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد :

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران 169)

(هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه زنده‌ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند)

بار دیگر ایران عزیزمان داغ دار شد و هموطنان ما به سوگ نشستند. تروریست های تکفیری باردیگر حرم مطهر حضرت شاهچراغ را نشانه گرفتند و جمعی از مردمان مومن را به طرز ناجوانمردانه ای زخمی و شهید کردند. یقینا این اقدام تروریست ها بی جواب نخواهد ماند و مانند همیشه مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده خواهد شد و نمی دانند این ملت شهادت را یک افتخار برای خود می دانند و حاضرند تا پای جان خود در مقابل نظام استبداد به ایستند. اینجانب و همکاران گرانقدرم در مجموعه بهزیستی استان بوشهر این حادثه تروریستی که منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در شهر شیراز گردیده است به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقشان رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و برایشان از درگاه ربوبیت طلب آمرزش و مغفرت مسئلت دارم.

رضا محمودی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 87399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد