برگزاری جلسه هم اندیشی ، بررسی چالش‌ها و ارائه پیشنهادات در بهزیستی استان

نشست هم اندیشی ، بررسی چالشها و ارائه پیشنهادات به منظور ارائه بهتر خدمات تخصصی به مردم و جامعه هدف، با حضور رضا محمودی سرپرست ، معاونین ، و مسئول حراست اداره کل بهزیستی استان و روئسای شهرستانها در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این نشست رضا محمودی سرپرست اداره کل بهزیستی استان توجه به حوزه خدمات به ویژه خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت : ارتقای کیفیت این خدمات از طریق برنامه ریزی های مدوّن برای مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف را از برنامه های اصلی این اداره کل دانست .

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ادامه داد: تلاش گردد ارتقاء خدمات تخصصی تر در همه سطوح برای مردم و جامعه هدف در دستور کار مسئولین بهزیستی استان و سایر شهرستانها  قرار گیرد و هرچه این خدمات با برنامه ریزی صورت گیرد ما شاهد افزایش رضایت مندی جامعه هدف خواهیم بود .

در ادامه این نشست هریک از از معاونان ، روئسا و کارشناسان در مجموعه بهزیستی استان در خصوص چالشها، فرصت ها و ارائه خدمات بهتر به آحاد مردم و جامعه هدف به تبادل  نظر پرداختند .

در پایان این نشست با توجه به در پیش بودن هفته دولت و ایجاد هماهنگی بهتر برنامه ها علیرضا هوشیار معاون مشارکتها و اشتغال  به عنوان دبیر ستاد هفته دولت در بهزیستی استان از سوی رضا محمودی سرپرست اداره کل بهزیستی استان معرفی گردید .

کد خبر 87348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد