دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با پیشکسوت عرصه خبر ورزشی

ظهر روز بیست و دوم مرداد ماه؛ به مناسبت روز خبرنگار، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان به اتفاق کریم خرسندی نائب رئیس اسبق خانه مطبوعات و مژگان اخوان رئیس بهزیستی شهرستان رشت با استاد اسماعیل راستی پیشکسوت عرصه خبر ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار صمیمانه که به مناسبت روز خبرنگار با  پیشکسوت عرصه خبر ورزشی گیلان صورت پذیرفت ، ضمن تجلیل از تلاش‌ها و فعالیت‌های رسانه ای استاد اسماعیل راستی در عرصه خبرورزشی ، قلم  ماندگار وی را گنجینه ای پربار و یادآور خاطرات و موفقیت‌های  ورزش استان دانست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد شاخصی که دنیا را قابل زیستن می کند وجود شما اهل قلم ها می باشد، زیرا شما به افرادی غیر از خودتان می اندیشید و همواره به جهت شفاف سازی عمومی گام های موثری بر می دارید .

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه به اهمیت خبر و رسانه و نقش بی بدیل خبرنگاران ورزشی در اعتلای ورزش استان اشاره کرد و گفت: قطعا برای پیشرفت در هر مسیری می بایست از افراد کاردان استفاده کرد که در مسیر اعتلای ورزش ، همواره خبرنگاران ورزشی با بهره مندی از تجربیات فراوان می توانند اشخاص تاثیرگذاری باشند.

کد خبر 87325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد