برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال جدید به ریاست مدیرکل بهزیستی استان

ظهر امروز مورخه 1402/05/17 اولین جلسه شورای معاونین و شورای اداری اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1402؛باحضور اعضا در محل سالن جلسات شهید علیزاده ستاد این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در  این جلسه که با حضور مدیرکل بهزیستی استان ؛ذیحساب؛معاون پشتیبانی و منابع انسانی ؛معاونین تخصصی‌، رؤسای ادارات و واحدهای ستادی و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان های استان برگزار شد؛ پیرامون دستور کار جلسه» (*)هزینه کرد و جذب اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای سال 1401 و اعتبارات هزینه ای سال 1402» (*) پیگیری مصوبات آخرین جلسه بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدا محمدکریم آریا مدیر کل بهزیستی استان ضمن خوش آمدگویی به اعضا؛  از اهمیت تلاش حدکثری مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص هزینه کرد کامل اعتبارات تخصیص داده شده  به بهزیستی استان در کمترین زمان گفت  و افزود: از آنجا که نیمی از سال گذشته و تقریبا 60 درصد از اعتبارات بهزیستی استان ابلاغ شده و تمامی راهکارهای هزینه کرد نیز شفاف و مشخص می باشد سریعا با برنامه ریزی درست ،نسبت به هزینه کرد اعتبار و خروج آن به حساب گروه هدف اقدام گردد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه به افزایش میزان آسیب های اجتماعی و بالطبع اهمیت حوزه اورژانس اجتماعی اشاره کرد و افزود: نگاه و تفکر مدیریت حاضر بر اهمیت حوزه آسیب های  اجتماعی است و باید این تفکر همانگونه که در استان اجرایی گردیده در سایر شهرستان ها نیز با شدت بیشتری پیگیری شود. 

اعطای 30 باب مغازه دیگر از بازارچه ویژه فروش محصولات و دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی به استان از دیگر موضوعات بیان شده توسط مدیرکل بهزیستی استان بود که مقرر شد شهرستان ها لیست افراد واجد شرایط را به صورت مکتوب به استان اعلام نمایند. 

در ادامه سید سلیمان موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بعنوان دبیر جلسه مذکور با ارائه وقت به تمامی اعضای جلسه ، خواستار ارائه گزارش پیرامون دستور کار جلسه و توضیح درخصوص نگرانی های مطرح شده توسط مدیرکل شد.

در پایان برخی از مصوبات مهم جلسه به شرح ذیل اعلام گردید:

* بازدید های مستمر معاونت تخصصی از مراکز آسیب ها خصوصا  وضعیت اورژانس اجتماعی شهرستان ها و ارائه گزارش مکتوب مرتبط

*انجام بازدید های مستمر از تمامی مراکز خصوصا مراکز شبانه روزی بهزیستی توسط روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها و با نظارت حوزه های تخصصی

*نظارت مستمر بر عملکرد مجریان برنامه CBR با ارائه گزارش های مکتوب توسط کارشناسان شهرستانی 

* انجام بازدید های دوره ای و تدوین پرسشنامه ای جهت بررسی نحوه عملکرد مراکز مثبت درخصوص میزان پاسخگویی به جامعه هدف و ارائه گزارش آن به صورت مکتوب 

*  افزدون دو آیتم "نام شهرستان و نام مرکز مثبت زندگی" در پرونده های اداره پذیرش استان جهت دستیابی به میزان پاسخگویی مراکز مثبت 

* راه اندازی کلینیک توانپزشکی در شهرستان بویراحمد

کد خبر 87057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد