پیام سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش در پیامی روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به خبرنگاران صدیق و شریف تبریک گفت.

به گزارش بهزیستی کیش، «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش همزمان با ۱۷ مردادماه در پیامی روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به خبرنگاران صدیق و شریف تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ن و القلم و مایسطرون

خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست. از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده‌اید و در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و  اسرار خصوصی و شئون انسانی، اهتمام ورزیده‌اید، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به خبرنگاران صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی کشور، امید آن دارم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت شما خبرنگاران، فضای رسانه‌ای ایران اسلامی،  فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار کشور عزیزمان بالاخص جامعه هدف باشد.

محمدرضا حیدرهایی

رئیس بهزیستی منطقه آزاد کیش

کد خبر 87042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد