تقدیر بهزیستی ایلام از خبرنگاران دارای معلولیت

همزمان با 17مردادماه سالروز شهادت سهید "محمود صارمی" و بزرگداشت روز خبرنگار، در آیینی از خبرنگاران دارای معلولیت این استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه بویژه شهید صارمی و تبریک روز  خبرنگار گفت: 17مردادماه فرصتی برای دیده شدن سختی کار خبرنگاران است.

"حسین نورعلیوند" بیان کرد: خبرنگاری با وجود ارزشمند بودن این حرفه ولی به دلیل انجام کار فکری و روحی توام با سختی بوده اما شغلی بسیار مقدس است.

وی با ذکر اینکه خبرنگاران در انجام رسالتشان باید متعهد باشند گفت: خبرنگاران باید در خدمت نظام و انقلاب بوده و بدنبال امید آفرینی باشند.

وی گفت: شجاعت و رازداری از مولفه های اصلی خبرنگاران بوده و این قشر زحمتکش باید در حرفه شان نکته سنج  و ریز بین باشند.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: اصحاب رسانه باید در روند اطلاع رسانی تمام زوایا را در نظر گرفته و بدور از قضاوت شخصی با تکیه بر اصل صحت و دقت و صداقت رسالتشان را  انجام دهند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این برنامه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید صارمی گفت: قلم خبرنگاران بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بوده  چراکه افکار جامعه را هدایت خواهد کرد.

"صادق خزلی" با تقدیر از خبرنگاران دارای معلولیت استان گفت: این عزیزان علی رغم معلولیت ولی بجای انزوا و گوشه  نشینی با انتخاب شغل خبرنگاری در این عرصه وارد و موجب افتخار مجموعه بهزیستی و جامعه معلولان استان هستند.

در این آیین از سه نفر از بانوان خبرنگار دارای معلولیت تقدیر شد.

کد خبر 87013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد