سامانه جستجوی شغل در دسترس عموم شهروندان جویای کار است

سرپرست بهزیستی استان زنجان از فعالیت سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه  به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir  خبر داد و گفت: در سامانه جستجوی شغلی تمامی مددجویان و افراد عادی جامعه و همچنین کارآفرینانی که نیازمند نیروی کار هستند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی با تاکید بر اینکه سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است، افزود: سازمان بهزیستی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های تابع وزارتخانه از این سامانه معتبر که پنجره واحدی برای کل وزارت رفاه است و به تازگی راه‌اندازی شده در خصوص اشتغال مددجویان خود استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» در تیرماه سال جاری با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی رونمایی و جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، تصریح کرد: کارجویان می‌توانند با تکمیل رزومه و ارائه اطلاعات مهارت‌های فردی خود ثبت‌نام کرده و درخواست شغل دهند.

ملکی بیان کرد: این سامانه، بخشی تحت عنوان ثبت نام کارجو و بخش دیگری، تحت عنوان ثبت نام کارفرما دارد، تا از طریق این سامانه، کارفرما و کارجو بتوانند، بهترین گزینه انتخابی را در کوتاه ترین زمان و صرف کمترین هزینه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد دارای معلولیت و مددجویان جویای شغل، پرداخت تسهیلات خود اشتغالی از منابع موجود، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معلولان و مددجویان، پرداخت یارانه ارتقاء کارایی معلولان به کارفرمایانی که اقدام به جذب افراد دارای معلولیت می کنند، از جمله راهکارهای مناسب جهت تحقق اهداف سازمان بهزیستی در زمینه توانمند سازی مددجویان است.

سرپرست بهزیستی به بسته های تشویقی مناسب برای کارفرمایان با هدف حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود : علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه که در اختیار کارفرما قرار می گیرد، پرداخت حق بیمه مددجویان نیز از دیگر بسته ی تشویقی به کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از جامعه هدف بهزیستی انتخاب نموده و بر اساس قانون کار دستمزد پرداخت می کنند، اعطا می شود.

کد خبر 86214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد