بیانیه بهزیستی استان در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در بیانیه‌ای تعرض اخیر به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرآن مجید، نور مطلق، کتاب آسمانیِ کامل و جامع و معجزه بی نظیر و سرشار از آموزه های حیات بخشی است که خداوند بلندمرتبه برای هدایت و سعادت انسان بر نبی مکرم اسلام نازل فرموده تا با تمسک به این حبل‌المتین راه نجات جوامع بشری از نیستی و فنا میسر گردد.

فرومایگان و خداناباوران همواره تلاش داشته‌اند تا این خورشید عالم تاب را با غبارِ بی‌وجودشان مخدوش نمایند اما عظمت و بزرگی این معجزه رسول‌الله، این دنائت و ناچیزی را بر همگان آشکار ساخته و روز به روز بر ابهت کتاب‌الله افزون شده است. اخیرا نیز رفتار جاهلانه و متحجرانه افراد گمراه در دو کشور سوئد و دانمارک که با تایید و اجازه دولت‌های این دو کشور منجر به قرآن‌سوزی شده است خشم و نفرت همه آزادگان عالم به وِیژه خیل عظیم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

ما مجموعه بهزیستی استان اصفهان شامل کارکنان، مددجویان و مراکز تحت نظارت این اداره کل، خشم و انزجار خود را از عمل واپسگرایانه و وحشیانه آتش زدن قرآن کریم در سوئد و دانمارک اعلام داشته و اگر چه مجازات الهی این بدکارانِ بداندیش را حتمی و گریزناپذیر می‌دانیم از مسئولان کشور خواهان برخورد متناسب با دو دولت مذکور هستیم تا با پیگیری های لازم عاملان این خباثت مورد مجازات قرار گیرند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 86077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد