تیم گلبال بهزیستی گلستان قهرمان کشور شد.

تیم گلبال نابینایان و کم بینایان بهزیستی گلستان توانست با صعود از گروه خود و شکست حریفان، عنوان قهرمانی مسابقات کشور را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، تیم گلبال نابینایان و کم بینایان بهزیستی گلستان توانست با صعود از گروه خود و شکست حریفان، عنوان قهرمانی مسابقات کشور را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۸ تیم از ۸ استان برگزار شد، تیم های گلبال نابینایان و کم بینایان بهزیستی گلستان با مربیگری جواد جلالی و تیم گلبال استان فارس در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی کشور به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که دو تیم بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشتند، این شاگردان جلالی بودند که توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی این این دوره از مسابقات را کسب کنند.

تیم گلبال بهزیستی گلستان قهرمان کشور شد.

جلالی پس از کسب عنوان قهرمانی ضمن عرض تبریک و خداقوت به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم با اعلام این خبر که بازیکنان ما از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند گفت: در این دوره از مسابقات با تیم های یزد، آذربایجان شرقی و قم همگروه بودیم.

وی در تشریح عملکرد تیم ادامه داد: پس از صعود از گروه خود و در مرحله نیمه نهایی، حریف تیم گلبال کردستان شدیم که در یک بازی برتر توانستیم با زدن ۱۰ گل حریف خود را از مقابل برداشته و به دیدار پایانی صعود کنیم.

تیم گلبال بهزیستی گلستان قهرمان کشور شد.

مربی تیم گلبال بهزیستی گلستان افزود: در دیدار پایانی در مصاف با تیم استان فارس و با نمایش یک بازی زیبا توانستیم حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهیم و با پیروزی در این مسابقه ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در مسابقات دسته یک کشور را بدست آوریم.

گفتنی است این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۸ تیرماه الی ۱ مردادماه 1402در مجتمع آموزشی، فرهنگی و تفریحی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

کد خبر 86004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد