البرز | سخنرانی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر الوند

بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی دکتر دهباشی پور مدیرکل بهزیستی قزوین، پیش از خطبه های نماز جمعه در الوند سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان البرز دکتر دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه الوند ، ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) گفت : اینجانب هفته بهزیستی را به معلولین و مددجویان که با حفظ کرامت و عزت نفس خویش، با اتکا به تواناییهای خود چه در حوزه تولید، چه در حوزه فرهنگی و اجتماعی، الگوی خودباوری و مظهر توانمندی واقعی هستند، تبریک میگویم.
وی ادامه داد : از زحمات خدمتگزاران خدوم و فعال بهزیستی و دوستانی که در بخش غیردولتی همکار بهزیستی هستند و همینطور از کلیه خیرین عزیز و مدیرانی که در مسیر ارائه خدمت به جامعه هدف مساعدت دارند، تقدیر و تشکر میکنم.
دهباشی پور گفت : در حال حاضر جامعه ما با دو مشکل روبروست:۱- بحران جمعیت( جمعیت سالم)۲- بحران سالمندی ، که در این راستا یکی از راه حلها افزایش ازدواج است. ترس جوانان از ازدواج ترس بجایی نیست. بهانه جوانان مشکلات اقتصادی است در صورتیکه آمار نشان میدهد دلیل اول طلاق در هیچیک از شهرستانهای زیر مجموعه استان مشکلات اقتصادی نیست بلکه " نداشتن مهارتهای زندگی" است.
 وی بیان کرد : بهزیستی همواره با تمام توان خود در راستای افزایش آگاهی آحاد مردم در زمینه های مختلف تلاش نموده است.
دهباشی پور یادآور شد : تغییر رویکرد اشتغال از حالت اشتغال فردی به اشتغال گروهی یکی از سیاستهای بهزیستی استان در سال ۴۰۲ می باشد که باعث ایجاد اشتغال پایدار و حمایت موثرتر از افراد متقاضی واجد شرایط  اشتغال خواهد شد.

کد خبر 85905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد