در رسانه | گشایش نمایشگاه دستاوردهای معلولان روستایی هرمزگان

به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های هنر درمانی روستایی ویژه معلولان هرمزگان در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس هیات مدیره موسسه ستاره توانبخشی هرمزگان گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای و توانمند سازی استعدادهای معلولان برپا شده است.
حمید پور حسن با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اصلی این موسسه ایجاد اشتغال پایدار بر مبنای هنر معلولان است افزود: ایجاد مکانی برای عرضه و فروش دستاوردهای معلولان از مهم‌ترین درخواست‌های‌ای جامعه هدف است.
وی گفت: در هرمزگان ۱۰ پایگاه هنر درمانی با هزار و ۱۰۰ نفر زیر پوشش دارد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت: ایجاد پایگاه‌های هنر درمانی روستایی ویژه معلولان می‌تواند استعدادهای نهفته آنان را شکوفا کنند.
سامیه جهانشاهی افزود: پارسال یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد پایگاهای هنر درمانی در استان اختصاص یافت.
وی گفت: امسال مبلغ برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان تاکنون مشخص نشده است و به محض اعلام از سوی بانک‌ها تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.
حمیدرضا زارعی مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان هم افزود: ایجاد مراکز هنر درمانی معلولان برای ایجاد اعتماد بنفس آنان در جامعه نقش مهمی دارد و به امید روزی که این پایگاه‌ها در استان بیشتر شود.

کد خبر 84707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد