در رسانه| بهزیستی چهارمحال و بختیاری رتبه دوم سامانه رصد اشتغال را کسب کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه دوم سامانه رصد اشتغال خبر و داد گفت: تعهد اشتغال بهزیستی استان یک‌هزار و ۱۱۸ نفر بود در حالی که ۲ هزار و ۳۳۰ اشتغال برای جامعه هدف ایجاد و در سامانه رصد ثبت شد.

به گزارش ایرنا،  علی نصیری روز شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی که در مرکز نگهداری معلولان فردوس افزود: اشتغال‌های ایجاد شده بیشتر خود اشتغالی در بخش‌های مختف و در راستای خودکفایی جامعه هدف است.

وی از راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی فروش محصولات تولیدی مددجویان در سراسر استان در راستای بازاریابی و فرش محصولات تولیدی در سالجاری خبر داد وگفت: حمایت لازم از جامعه هدف و اشتغال‌های ایجاد شده در پایداری اشتغال اثرگذار است.

مدیرکل سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غربالگری شنوایی از بدو تولد آغاز می‌شود، گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۱۹۸ هزار نفر پایش شنوایی شدند و افراد مشکوک به پزشک متخصص ارجاع داده شدند همچنین هزینه‌های کامل کاشت حلزون افراد نیازمند نیز پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سنجش تنبلی چشم در کودکان سه تا ۶ سال نیز برای ۳۸ هزار نفر انجام شد و افراد مشکوک برای مداخلات بعدی به چشم‌پزشک ارجاع داده شدند همچنین هزینه‌های تهیه عینک برای افراد نیازمند نیز پرداخت شد.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین نمایشگاه گروهی نقاشی مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان همزمان با هفته بهزیستی در محل موزه شهرکرد افتتاح شد.

به گفته وی، در این نمایشگاه ۴۰ اثر هنری به نمایندگی از آثار یکهزار و ۲۴۰ نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی که در مراکز توانبخشی آموزش دیدند به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است.

کد خبر 84502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد