تبیین دستاوردهای ۴۳ساله بهزیستی وظیفه ماست

مدیرکل بهزیستی گلستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته بهزیستی از لزوم تبیین و آگاهی بخشی عموم جامعه نسبت به دستاوردهای ۴۳ ساله این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی نمایشگاه ارائه محصولات و تبیین دستاوردهای ۴۳ ساله سازمان بهزیستی با نام اولین شهید این سازمان در گرگان افتتاح شد.

عارف کیانی مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: به جهت رفاه مددجویان و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه های جامعه همزمان با گرامیداشت چهل و سومین  سالروز تاسیس سازمان بهزیستی توسط شهید فیاض بخش نمایشگاهی با نام این شهید بزرگوار بصورت متمرکز در سراسر استان از امروز آغاز بکار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۲۲ شنبه ۲۴ تیرماه بمدت یک هفته در محل پارک شهر گرگان دایر می باشد.

کیانی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای بزرگ بهزیستی در دولت مردمی اظهار داشت: با شروع به کار دولت سیزدهم و تغییر رویکرد خدمت رسانی به بهترین بندگان خداوند با استفاده از ظرفیت های مردمی اقدامات جهادی سرعت بیشتری گرفته و ما اکنون در استان گلستان هیچگونه پشت نوبتی درخصوص تحویل لوازم توانبخشی نداریم.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: اقناع سازی و آگاه‌سازی مردم و جامعه هدف بزرگترین نیاز و ضرورت کنونی بوده که این هفته فرصتی مناسب و ظرفیتی عظیم برای جذب و ساماندهی نیروهای داوطل و خیرین گرامی برای کمک به بهترین بندگان خداوند می باشد.

کد خبر 84294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد