پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

متن پیام به شرح زیر است:

"بهبود و ارتقا کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده و به عنوان مهمترین محور اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مد نظر قرار داشته است و بر اساس همین اصل در کنار نهادها و سازمانهایی که به میمنت انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم ایران تاسیس شدند سازمان بهزیستی کشور نیز سال 1359به ابتکار شهید فیاض بخش تشکیل و امروز در 43سالگی سالگرد تاسیس به سازمانی حمایتی و تخصصی تبدیل شده است.

بهزیستی بعنوان نهادی مقدس و ارزشمند مردمی در ارتباط مستقیم با خانواده های آسیب پذیر و معلولان عزیز می باشد و همواره تلاش کرده  با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف نه تنها در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی های آنان تلاش کند بلکه با ارایه خدمات تخصصی به عموم مردم از این مجموعه کارنامه درخشانی به نمایش گذاشته شود.

امروز بعد از گذشت 43سال از فعالیت این سازمان این مجموعه در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی روز به روز بالنده تر شده و در راستای صیانت اجتماعی و تلاش برای بهتر زیستن مردم همواره برای مردم بوده و برای به زیستن آنها تلاش کرده است.

جشن 43سالگی بهزیستی امروز در حالی برگزار می شود که این مجموعه در استان ایلام چتر حمایتی خود را برای 47هزار  فرد دارای معلولیت، سالمند، زن سرپرست خانوار، کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان خشونت دیده، آسیب دیده یا در معرض آسیب و... گسترانیده و همچنان در مسیر  بسط و توسعه عدالت اجتماعی، ارتقا خدمات، کاهش دغدغه های مردم برای به زیستن گام هایی مصمم تر از گذشته برمی دارد تا با خدمت به مردم زندگی بهتر و آینده ای توام با آرامش بویژه برای برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه فراهم اورد.

اینجانب در این مجال ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی هفته بهزیستی را به همه همکاران ایثارگر و خدوم که نماد جهادگران عرصه خدمت بی منت به مردم بوده  و همچنین جامعه هدف ارزشمند و شرکای اجتماعی که بی شک بازوان پرتوان این مجموعه بوده تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق همگان را از ایزد منان خواستارم."

حسین نورعلیوند

کد خبر 84193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد