گلباران گلزار شهدای بندرعباس با حضور مدیرکل بهزیستی استان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، مراسم میثاق با شهدا و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای بندرعباس ،صبح شنبه با حضور مدیرکل ، جمعی از کارکنان بهزیستی و مدیران مراکز و موسسات غیردولتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در نخستین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی ، آیین میثاق با شهدا و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای بندرعباس ، با حضور مدیرکل ، جمعی از کارکنان بهزیستی و مدیران مراکز و موسسات غیردولتی برگزار شد. 

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن ارج نهادن و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و نثار گل ، با شهدا، امام شهدا و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و یاد و خاطره ی این عزیزان را گرامی داشتند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی گفت : سازمان بهزیستی از جمله سازمانهایی است که به برکت انقلاب اسلامی پایه گذاری گردیده است و در همه این سالها کارکنان متخصص و متعهد بهزیستی صادقانه در راستای توسعه خدمات ، اکرام و رضایت مندی مراجعین ، حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر،پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی، نگهداری و توانبخشی افراد دارای معلولیت و توانمندسازی جامعه هدف تلاش می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان گرانقدر گفت : بی شک این انقلاب ، امنیت و آرامش ثمره از خودگذشتگی این دلاورمردان و آزادی خواهی شهدا و غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های مقدس خود، با دست خالی و با بهره مندی از اسلحه ایمان، تقوا و اتکال به خداوند، در برابر ظلم ایستادند و مزدوران دست نشانده را از ایران اسلامی بیرون راندند.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان اظهار داشت : بار دیگر همراه با همکاران خدوم بهزیستی استان در نخستین روز از ایام نکوداشت هفته بهزیستی ، ایثارگری و جانفشانی شهیدان انقلاب و شهدای 8 سال دفاع مقدس را ارج می گذاریم و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ، با شهدا، امام شهدا (ره) و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنیم .

گفتنی است نظیر این مراسم در دیگر شهرستانها نیز برگزار شد.

کد خبر 84182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد