نهادهای حمایتی جامعه را به سمت خودکفایی ببرند

ایران کشوری فقیری نیست و انتظار داریم که مردم نیز فقیرانه زندگی نکنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به هفته بهزیستی و تشکر از زحمات و خدمات این سازمان گفت: نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و تامین اجتماعی و دیگر نهادها باید جامعه را به سمت غنا و خودکفایی و بی‌نیاز شدن افراد از این‌گونه حمایت‌ها پیش ببرند و این هم‌افزایی شکل بگیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: برای نهادهای بهزیستی و تأمین اجتماعی آرزوی توفیق داریم و این نهادهای حمایتی که به همت امامین انقلاب فعال شده‌اند، در بسیاری از کشورهای جهان سوم وجود ندارند.

وی خاطر نشان کرد: مووسسات و همچنین ارگان‌های حمایتی برای حمایت از اقشار ضعیف در قالب‌های مختلف فعالیت دارند و سازمان‌های بهزیستی و تامین اجتماعی نمادهای برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و همچنین معلولان و سایر اقشار نیازمند هستند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: هم‌اکنون به همت رهبر انقلاب و قوانین که تصویب شده، سازمان بهزیستی و مراکز خدماتی زیرمجموعه این نهاد برای خدمات‌رسانی به جامعه نیازمند،  فعالیت دارد و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مددجویان زیرپوشش این نهاد نیازمند مشارکت همه جانبه نهادهای خیری، مردم و سایر ارگان‌ها است.

کد خبر 84116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد