برنامه های بهزیستی خوزستان در هفته احیا تشریح شد

ظهر امروز ، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی خوزستان به مناسبت روز عفاف و حجاب و با محوریت بررسی برنامه های گرامیداشت هفته احیا (هفته اول ماه محرم) با حضور مدیرکل ، رئیس حراست و مسئول شورای عالی فرهنگی بهزیستی خوزستان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به آمادگی برای حضور بازرسان امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: انجام تبلیغات محیطی از طریق بسترهای تبلیغی در مجموعه دستگاه و زیر مجموعه آن، تجلیل و تشویق از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع تبیین امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های ما در هفته احیا است.

مهران کریمیان افزود: با توجه به اهمیت خدمات رسانی به جامعه هدف، در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر فعالان عرصه  امر به معروف و نهی از منکر ضمن حضور در نماز جمعه،و برپایی میزخدمت در محل برگزاری نماز جمعه، ایستگاه صلواتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای مراجعان و کارکنان دستگاه برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر، داستان گویی و کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و اهدا لوح تقدیر و هدیه به برندگان نیز از جمله برنامه های بهزیستی در این روزها است.

کریمیان همچنین با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی و تجمع میثاق با حضرت اباعبدالله (ع) و تهیه پرچم محرم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای توزیع بین مردم بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم، آماده سازی  و ایجاد بسترهای لازم به منظور برپایی مواکب بهزیستی در شهرستان های مرزی و رفع نواقص و نیازهای اساسی مواکب در دستور کار است.

کد خبر 83979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد