برگزاری هشتادو نهمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر

هشتادو نهمین جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور نمایندگان نهادهای عضواین کمیته در ساختمان ستاد بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛در ابتدای این جلسه ،معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با ارائه گزارشی مهمترین برنامه های پیشگیرانه سازمان بهزیستی درحوزه اعتیاد طی سالهای اخیر را تشریح کرد.بر اساس این گزارش طرح های اجتماع محور و  محله محور ،توانمند سازی زنان و همسران معتادان ،طرح های کاربین و پازک،،طرح کیان و.... از مهمترین طرح های بهزیستی در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند.

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه اعتیاد گفت: نگاه ما به پیشگیری از اعتیاد این است که هر چه در این زمینه هزینه کنیم ،به نوعی سرمایه گذاری کرده ایم .

وی همچنین از اعضای این کمیته درخواست کرد؛ کارگروهی متشکل از اعضای گروه پیشگیری با رویکرد محله محور تشکیل شود و در جلسه ای آخرین اقدامات و رویکردهای مرتبط با محلات را پایش کنیم و از اطلاعات به دست آمده بهره گیری کنیم.

قادری تبادل و اشتراک داده ها و نتایج به دست آمده از اقدامات پیشگیرانه با سایر اعضای کمیته در نهادهای مختلف را خواستار شد.

کد خبر 83969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =