جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت بهزیستی با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت بهزیستی از سراسر کشور؛ صبح روز چهارشنبه۱۴تیرماه جاری در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ علیرضا حسینی فر معاون امور تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره دومین جشنواره از سری جشنواره های ورزشی سال ۱۴۰۲ بهزیستی کشور بود که طی دو هفته در دو گروه بانوان و آقایان دارای معلولیت در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره ۶۶۸ ورزشکار، همراه، مربی و سرپرست شرکت داشتند که جشنواره بانوان در روزهای ۳ تا۸ تیر ماه با حضور ۳۱۵ نفر از ۲۱ استان و جشنواره آقایان در روزهای ۱۰ تا ۱۵تیر ماه با حضور ۳۵۲نفر از ۲۴ استان برگزار شد.

حسینی فر گفت:ورزشکاران درسه گروه معلولیتی ناشنوایان(در رشته های دو، آمادگی جسمانی، شطرنج، تنیس روی میز)، نابینایان (شطرنج، دو، آمادگی جسمانی) و افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی در رشته های ویلچر رانی، تنیس روی میز، شطرنج و فوتبال دستی)   و در دو گروه سنی ۱۸تا۳۱سال و۳۲تا ۴۵ سال به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول گفت:در پایان  رقابت ها، تیم خراسان رضوی با ۱۱ مدال طلا ۴نقره و ۴ برنز قهرمان این دوره از رقابت ها شد و استانهای کرمان و قزوین به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

کد خبر 83500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =