خبرنامه نشست(۲)؛ آغاز هم اندیشی علمی کاربردی مدیران ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی از آغاز هم اندیشی علمی کاربردی مدیران ستادی و روسای ادارات بهزیستی ۳۳ شهرستان استان در شهرستان طرقبه خبر داد.

مهدی نخعی درخصوص این نشست گفت: این نیروی انسانی است که سازمان‌ها را به اهداف خود نزدیک می‌کند. باتوجه به اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین منبع هر سازمان می‌باشد باید همواره به آموزش، افزایش دانش و توانمندسازی نیروی انسانی برای اداره امور و تحقق اهداف سازمان توجه کافی و لازم را مبذول داشت.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی، سازمانی تخصصی، دانش‌مدار، توسعه‌یافته و پاسخگو است که دسترسی گروه‌های هدف خود را به خدمات پیشگیرانه، اجتماعی و توانبخشی کافی به‌منظور رسیدن به کیفیت زندگی مطلوب فراهم می‌سازد، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی میان روسای شهرستان‌ها، مسئولین و مدیران ستادی موجب تبادل افکار خواهد شد و بستر مناسبی را برای گفتمان‌سازی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی مهیا می‌سازد و موجب ارتقای عملکرد و همینطور به‌روز رسانی دانش و مهارت مدیران در پاسخ‌دهی مطلوب به جامعه هدف خواهد شد. قطعا با شناخت بهتر چالش‌ها، مشکلات و ارائه راهکارها می‌توانیم به سمت کیفی‌سازی برنامه‌ها در بهزیستی حرکت کنیم.
نخعی بابیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق آموزش و رعایت فرآیندهای آموزشی در سازمان به شیوه علمی امری حیاتی است، گفت: با توجه به تغییر و تحولات عصر حاضر، سازمان‌ها به دانش، نظرات و خلاقیت تمامی کارکنان نیازمندند و این امر از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی به عنوان یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی کارکنان قابل تحقق می‌باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی افزود: در این نشست، کارگروه‌های مختلفی برگزار خواهد شد و روسای شهرستان‌ها چالش‌ها و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح می‌سازند. در روز دوم توسط معاونت هرحوزه چاره اندیشی و راهکارها در راستای برون‌رفت از مشکلات مطرح گردیده و جمع‌بندی مطالب توسط کارشناسان ستادی در کارگروه‌ها ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این نشست‌ها منجر به آثار و برکات برای اداره امور گردد و تبادل تجارب و تضارب اندیشه در جلسه، تأثیر عینی و ملموس در زندگی مددجویان و کارکنان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، هم اندیشی علمی کاربردی مدیران ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، از امروز در شهرستان طرقبه آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 83471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد